Brigade des Loups Forum Index
Brigade des Loups
Clan Day of Deafeat:

Brigade des Loups Forum IndexFAQSearchMemberlistUsergroupsProfileRegisterLog in

grayd

Post new topic   Reply to topic    Brigade des Loups Forum Index -> Divers -> Discussion, humor & coe
Previous topic :: Next topic  
Author Message
grayd

Masculin
Point(s): 49
Points moy: 1.63

PostPosted: Wed 9 Jul - 00:32 (2008)    Post subject: grayd Reply with quote

ja jungs der nick:"grayd @ clanless" kennt ihr wohl alle...

naja warum es im mom so ist ist ja eigtl auch wurscht!auf jeden fall bleibt für den mom zu sagen u das ist wichtiegr das es so bleiben wird!zum einen trauer ich in gewisser weise meinem alten clan noch nach(obwohl mir das ende doch schon sehr lange kalr war.....)
zum anderen muss ich sagen sind es noch 2 andere dinge die mich dazu bewegen!in rund 1,5 wochen muss ich wieder zur maloche!u dann hab ich wieder alle 2 wochen ne 6 tafe woche wo ich dann wieder weniger zeit zum daddeln haben werde!zudem fängt ein neues ausbildungsjahr an was für mich heisst lernen(das 1. jahr hab ich mich 1,6 abgeschlossen Laughing ich weiß ich oller streber^^ war ja auch nur stufenbester Cool )!da ich am ende des 2. jahres schon zur zwischenprüfung muss...

zum anderen brauch ich ne gewisse clanpause im mom....ich war bisher in 3 clans!eher eigtl gesagt seit meinem ersten tag bei dod..nen bekannter hat mich ja an dod herangeführt(ey ich brauch ma heute abend deinen rechner bei dir @ home!meiner ist schrott u ich hab gleich nen liga match^^) u mich auch soofrt in dem clan untergebracht...
u alle 3 clans haben sich aufgelöst mit der zeit u es ist schon ne verdammt unchöne sache....okai mein allererster clan hat sich wohl wieder zusammengerauft aber da sind imemr noch die gleichen arschlöcher(mitsuko kann ja zum glück kein deutsch^^) im clan sowie in der leitung!
u naja ich bin nunma voll für einen clan da u bin auch nicht so einer der ständig den clan i-wie wechselt!u nach dem scheitern nun bei .quit will ich erstma solo daddeln u nur so ein paar stündchen im ts bei den leuten sein u so mit denen daddeln u mich nicht i-wie verpflichtet fühlen den clan zu representieren, liga wars zu spielen u pi pa po...

also nehmts mir bitte net übel!ich bin gerne bereit euch nen paar tricks zu zeigen oder mit euch trains u wars zu machen aber das wars dann auch!werd auch öfters hier vll was im forum posten aber clantechnisch ist im mom alles ein no go!!

also alles gute für euch...

greetz grayd

ps:tomorrow i`ll post the most important stuff on english 4 the french connection!im tired...

Back to top

PostPosted: Wed 9 Jul - 00:32 (2008)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
grayd

Masculin

PostPosted: Wed 9 Jul - 12:45 (2008)    Post subject: grayd Reply with quote

so i`m a little laty today so i will only write the most important things to u guys in eglsih!

i will stay clanless for the next time!!that has got 2 reasons fpr me...
i need a clanbreak for couple of days...since my first days of dod 1.3 i was in 3 clans and every clan iwas playing with burst up!and that made me really sad! because i spend lot of time with the guys and around the clan!

another things is my job!i`m starting now my 2. apprentice year and i will have to learn now much more!and soonerly i`m gonna have again a 6 days week with working and then i`m gonna have my litlle break at home...

so i really hold myself short on the english explayning...but i stilll got something to say^^

i really like u gys and if you want to play a funwar or want to see some tricks for 1.3 you can ask me and if i have enough time i`m gonna help in the wa that i`m alble too...

all the best to you guys...i will look on your forum and play with you....

regards grayd

Back to top

Masculin
Point(s): -10
Points moy: -0.29

PostPosted: Wed 9 Jul - 16:31 (2008)    Post subject: grayd Reply with quote

Hey alter,

ich finde es völlig okay und kann dich verstehen , natürlich finde ich es sehr schade, da ich immer
gerne mit dir am zocken bin Very Happy

wünsche Dir die besten Noten in der grüße

Lg
Strilli

Back to top
ShamrocK
|BdL|.Gnrl

Masculin
Point(s): 158
Points moy: 1.22

PostPosted: Wed 9 Jul - 17:33 (2008)    Post subject: grayd Reply with quote

We undesrstand grayd ^^ have fun with you ^^! Okay

Back to top
MSN
Saku39
|BdL|.Gnrl

Masculin
Point(s): 56
Points moy: 1.17

PostPosted: Tue 15 Jul - 09:40 (2008)    Post subject: grayd Reply with quote

OH damn Sad but thx to be so nice with us ^^

Back to top
ICQ MSN
grayd

Masculin

PostPosted: Tue 15 Jul - 15:45 (2008)    Post subject: grayd Reply with quote

it`s a pleasure to me to help you guys...

and whats around your ts and own clanserver?i heard you want to buy both but i didnt heard any ews about it...so how is it going??
because if u guys want to i would help you with trains and some other stuff...

Back to top
|BdL|.Gnrl

Masculin
Point(s): 56
Points moy: 1.17

PostPosted: Wed 23 Jul - 13:36 (2008)    Post subject: grayd Reply with quote

yes is on the way but need to talk again again ...

Back to top
ICQ MSN
Post new topic   Reply to topic    Brigade des Loups Forum Index -> Divers -> Discussion, humor & coe All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation