Brigade des Loups Forum Index
Brigade des Loups
Clan Day of Deafeat:

Brigade des Loups Forum IndexFAQSearchMemberlistUsergroupsProfileRegisterLog in

Für die Deutschen-BdLer

Post new topic   Reply to topic    Brigade des Loups Forum Index -> Divers -> Discussion, humor & coe
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Strilli

Masculin
Point(s): -10
Points moy: -0.29

PostPosted: Thu 19 Jun - 15:42 (2008)    Post subject: Für die Deutschen-BdLer Reply with quote

Hallo zusammen,

Saku hatt uns extra hier im Forum die möglichkeit gegeben uns hier bei Wünsche, Fragen ,Probleme
oder auch Verbesserungen auf deutsch uns zu Unterhalten Confused

1. Für Deutschland bin ich und Helios(Richard) zuständig und jeder Member kann uns per Mail erreichen
2. Wer würde denn gerne bei Wars/Trainwars als aktiver Member in unserer Gruppe mitmachen
bitte meldet euch!?! Bitte hier posten!
3. Wir sind gerade dabei einen eigenen Server zu kaufen ! WER macht mit? Es sind 8 € pro ja.
denke mal eine lächerliche Summe zumal wir dann einen eigenen Server für Training haben.
Bitte mit Namen auch hier posten.
4. Bitte als aktive Member ab und zu ins Forum schauen !!! Nur so haben wir die möglichkeit ein Team
zu werden.
Danke euch und guten Schuss

StriLLi

In English:
Hello together, Saku hatt to us specially here in the forum möglichkeit given to us here with wishes, questions, problems or also improvements in German on us to maintained:? 1. For Germany I and Helios (Richard) am responsible and every Member can reach 2 to us by mail. Who would take part then with pleasure in Wars/Trainwars as active Member in our group please announces to you!?! Please, here posten! 3. We are to be bought just, besides, own server! WHO takes part? These are 8€ per. think sometimes a ridiculous sum especially we then own server for training have. Please, with name also here posten. 4th request look as active Member now and again in the forum!!! Only so we have to become möglichkeit a team. Thank you to you and good shot StriLLi

In French

Salut ensemble, Saku hatt à nous à part ici dans le forum de manière donnée à nous ici à des souhaits, questions, des problèmes ou aussi des améliorations allemand sur nous à l'entretenu : ? 1. Je et Helios (Richard) suis compétent pour l'Allemagne et chaque Member peut atteindre 2 à nous par Mail. Qui participerait donc volontiers à Wars/Trainwars comme Member actifs dans notre groupe s'il vous plaît vous annonce! ?! S'il vous plaît, ici posten! 3. Nous sommes à acheter justement avec cela un propre serveur! QUI participe ? Il est 8€ par. pense donc une somme ridicule surtout nous alors un propre serveur pour l'entraînement ont. S'il vous plaît, avec le nom aussi ici posten. 4ème demande regardent comme Member actifs de temps en temps dans le forum!!! Seulement comme ça nous avons à devenir une équipe.
Merci à vous et le bon coup de feu StriLLi

Back to top
Publicité

PostPosted: Thu 19 Jun - 15:42 (2008)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
ShamrocK
|BdL|.Gnrl

Masculin
Point(s): 158
Points moy: 1.22

PostPosted: Thu 19 Jun - 17:53 (2008)    Post subject: Für die Deutschen-BdLer Reply with quote

saku told shamrock "strilli wants a german section in forum " and i did it. not saku39 Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad lol

Nice work for french laguage, it's not so bad! it's good except ... but i can't do better than in german.

Nice job strilli You got the powa Okay

Back to top
MSN
MitsukO
|BdL|.Sldrs

Féminin
Point(s): 43
Points moy: 1.10

PostPosted: Thu 19 Jun - 18:33 (2008)    Post subject: Für die Deutschen-BdLer Reply with quote

lol ohhh french is internet traduction, but it's good, i understand all !! lol

Ja strilli got the powa Twisted Evil

Back to top
MSN
Strilli

Masculin

PostPosted: Fri 20 Jun - 11:28 (2008)    Post subject: Für die Deutschen-BdLer Reply with quote

lol my French is translatet by Internet.
I hope this the German players the forum now more are of use around information to agree. to hold contact with us.

BDL got the Power Evil or Very Mad and love to my French-Friends Okay

Back to top
grayd

Masculin
Point(s): 49
Points moy: 1.63

PostPosted: Thu 3 Jul - 20:54 (2008)    Post subject: Für die Deutschen-BdLer Reply with quote

ah endlich mal was wo ich nach herzenlust müll labern kann ohne nachdenken zu müssen wie ich das nu in ne andere sprache binge^^

so ich bin zwar seit heute hier erstma angemeldet aber das mit dem beitrag zzu den servern ist kein ding bei mir!
trains u wars bin ich auch dabei u bin auch gerne bereit ein bissel von meinem wissen preis zu geben...

Back to top

Masculin

PostPosted: Fri 4 Jul - 00:23 (2008)    Post subject: Für die Deutschen-BdLer Reply with quote

grayd wrote:
ah endlich mal was wo ich nach herzenlust müll labern kann ohne nachdenken zu müssen wie ich das nu in ne andere sprache binge^^

so ich bin zwar seit heute hier erstma angemeldet aber das mit dem beitrag zzu den servern ist kein ding bei mir!
trains u wars bin ich auch dabei u bin auch gerne bereit ein bissel von meinem wissen preis zu geben...

Servus Alter Very Happy
Das heist du bist jetzt Bdl dabei ???? Wenn ja dann ein herzliches Wilkommen und es freut mich sehr das du an "Bord" bist.
Grüße
Strilli

Back to top
grayd

Masculin
Point(s): 49
Points moy: 1.63

PostPosted: Fri 4 Jul - 00:58 (2008)    Post subject: Für die Deutschen-BdLer Reply with quote

ja noch net so ganz...also ich müsste noch nen join us ausfüllen...

Back to top
|BdL|.Sldrs

Point(s): 2
Points moy: 1.00

PostPosted: Sun 6 Jul - 18:42 (2008)    Post subject: Für die Deutschen-BdLer Reply with quote

also ich werd mich am server nicht beteiligen. ich komm jetzt in die abiphase und daher lohnt sich für mich kein eigener server, weil ich eh weniger zocken werde. genauso ist es auch beim german war team.. kann nicht so oft, im moment sogar gar nicht, weil meine wlan karte schrott ist. bin grad am pc eines kumpels.

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Brigade des Loups Forum Index -> Divers -> Discussion, humor & coe All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation